Inte villa äta ...
2 posters
Sida 1 av 1
Sv: Inte villa äta ...
Aj! Stackars liten!
Jag hade nog försökt använda någon form av tandpetare och bearbeta den underifrån för att få loss eländet. Hade jag märkt att det skulle gå åt skogen hade det nog blivit veterinären för att vara säker på att få bort allt. Har fästingen kommit ner borde man dock kunna få ner en tandpetare lika långt, försiktigt givetvis.
Hoppas det löser sig för de båda
Jag hade nog försökt använda någon form av tandpetare och bearbeta den underifrån för att få loss eländet. Hade jag märkt att det skulle gå åt skogen hade det nog blivit veterinären för att vara säker på att få bort allt. Har fästingen kommit ner borde man dock kunna få ner en tandpetare lika långt, försiktigt givetvis.
Hoppas det löser sig för de båda
Gäst- Gäst
Sv: Inte villa äta ...
Jag var med om för några år sedan om en hund här hemma som plötsligt haltade...efter genomletandet fann jag att mellan tårna i en framtass fanns en liten knöl som nästan såg ut som en finne...jag kunde ju förstås inte låta bli och pilla och det var nog bra det...för det sa "plupp" å så kom det ut en stor fästing! Hunden slutade genast att halta när väl fästingen var ute och allt var frid och fröjd.
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet