PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hur vanligt med kringelsvans och ståndöron i rasen?

+2
Anna
ligistenzelda
6 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Hur vanligt med kringelsvans och ståndöron i rasen? - Sida 2 Empty Sv: Hur vanligt med kringelsvans och ståndöron i rasen?

Inlägg  Sanna&Kelly ons mar 18, 2009 1:33 pm

Kelly har en skruttsvans... Razz Ha ha, närå, men han har ju en lite grövre päls som i svansen yttrar sig så att den är borstig. Jag tycker han har fin svans ändå för den är så rejäl och så har den en så vacker båge som han alltid bär så stolt!
Ja, svans, tassar och ansikte är jag nog mest nöjd med på hundkraken. Cool
Sanna&Kelly
Sanna&Kelly

Antal inlägg : 642
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-10-10

http://www.barkingkelly.se

Till överst på sidan Gå ner

Hur vanligt med kringelsvans och ståndöron i rasen? - Sida 2 Empty Sv: Hur vanligt med kringelsvans och ståndöron i rasen?

Inlägg  Gäst ons mar 18, 2009 1:43 pm

ligistenzelda skrev:
Cuthalion skrev:
ligistenzelda skrev:En stump? Laughing

Hon har kuperad svans Laughing . Men med tanke på hur klantig hon är med sin bakdel så är det nog tur att det inte sitter en längre svans där. Hon hade varit livsfarlig Twisted Evil

Vad praktiskt, då slipper du få allt på soffbordet nedviftat Laughing Zelda är ju så låg i mankhöjd så hon missar precis så jag slipper det jag med Razz

Haha, Rebel måste sträcka på nosen för att övehuvudtaget nå upp på soffbordet medan Totte kan lägga huvudet på det Suspect så jag tror egentligen att fel hund är utan svans . . .

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Hur vanligt med kringelsvans och ståndöron i rasen? - Sida 2 Empty Sv: Hur vanligt med kringelsvans och ståndöron i rasen?

Inlägg  ligistenzelda ons mar 18, 2009 1:52 pm

Cuthalion skrev:
ligistenzelda skrev:
Cuthalion skrev:
ligistenzelda skrev:En stump? Laughing

Hon har kuperad svans Laughing . Men med tanke på hur klantig hon är med sin bakdel så är det nog tur att det inte sitter en längre svans där. Hon hade varit livsfarlig Twisted Evil

Vad praktiskt, då slipper du få allt på soffbordet nedviftat Laughing Zelda är ju så låg i mankhöjd så hon missar precis så jag slipper det jag med Razz

Haha, Rebel måste sträcka på nosen för att övehuvudtaget nå upp på soffbordet medan Totte kan lägga huvudet på det Suspect så jag tror egentligen att fel hund är utan svans . . .

hehe synd att det inte var tvärtom Razz

ligistenzelda

Antal inlägg : 611
Age : 42
Registration date : 08-10-13

Till överst på sidan Gå ner

Hur vanligt med kringelsvans och ståndöron i rasen? - Sida 2 Empty Sv: Hur vanligt med kringelsvans och ståndöron i rasen?

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet