PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga

2 posters

Gå ner

Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga Empty Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga

Inlägg  Gäst tis sep 01, 2009 11:01 pm

Blev irriterad på min lilla tjej här hemma som använde både soffan och Totte som sitt privata nöjesfält. När hon gav sig på Totte ytterligare en gång röt jag till varpå hon dök in mellan Tottes bakben och tittade på mig med stooora ögon. Rolling Eyes

Det fick mig att tänka på när min kära far för en massa år sedan blev arg på vår dåvarande kelpietik. Han spände ögonen i henne och började säga sin åsikt om hennes beteende när hon smet bakom honom och satte sig. Pappa vände sig om för att fortsätta skälla varpå hon snabbt som attan flyttade sig efter honom så att hon hela tiden var bakom. Det var bara för pappa att inse sig besegrad eftersom han inte kunde låta bli att skratta åt sin toktjej. Razz

Har era hundar gjort något som fått er att börja le när ni egentligen hade tänkt att skälla?

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga Empty Sv: Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga

Inlägg  ZORRO tor sep 03, 2009 8:02 pm

hahahaha... Zorros beteende är det som gör en glad varje dag...Zorro lyfter upp läpparna och visar hela garnityret när jag ryter till och han gjort något "dumt"...liksom att han skäms...vem kan då fortsätta att vara arg? Very Happy
ZORRO
ZORRO

Antal inlägg : 42
Age : 70
Ort : NORRTÄLJE
Registration date : 09-04-20

Till överst på sidan Gå ner

Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga Empty Sv: Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga

Inlägg  Rivendells Kattis tor sep 03, 2009 8:51 pm

Hahaha! Bettan, det har han från mamma sin!

Blessin flinar ju och ser hur knäpp ut som helst... ju mer man skäller... ju mer flinar hon. Och ibland förstärker hon det med att buga (göra lekinviter) och vicka på hela baken. Det är mycket svårt att låta bli att skratta! I extrema fall sätter hon sig och spärrar upp ögonen, ser lite galen ut och ylar sen lite primitivt... Tysnar för att sen yla igen med eftertryck... Tokhund!

Ghibli brukar fnysa och sätta sig ner. Bara sitter och glor... som om att han säger 'kunde inte bry mig mindre... är du klar snart?' Ibland går han och lägger sig för att börja slicka sina tassar eller 'borsta tänderna' (gräver i munnen med tassen och slickar sen av det gotta som sitter på tassen sen...).

Blessin försöker avleda mig... och Ghibli ignorerar... ! Very Happy
Rivendells Kattis
Rivendells Kattis

Antal inlägg : 293
Age : 48
Registration date : 08-10-10

http://www.rivendells.se

Till överst på sidan Gå ner

Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga Empty Sv: Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga

Inlägg  ZORRO tor sep 03, 2009 9:14 pm

Rivendells Kattis skrev:Hahaha! Bettan, det har han från mamma sin!

Blessin flinar ju och ser hur knäpp ut som helst... ju mer man skäller... ju mer flinar hon. Och ibland förstärker hon det med att buga (göra lekinviter) och vicka på hela baken. Det är mycket svårt att låta bli att skratta! I extrema fall sätter hon sig och spärrar upp ögonen, ser lite galen ut och ylar sen lite primitivt... Tysnar för att sen yla igen med eftertryck... Tokhund!

Ghibli brukar fnysa och sätta sig ner. Bara sitter och glor... som om att han säger 'kunde inte bry mig mindre... är du klar snart?' Ibland går han och lägger sig för att börja slicka sina tassar eller 'borsta tänderna' (gräver i munnen med tassen och slickar sen av det gotta som sitter på tassen sen...).

Blessin försöker avleda mig... och Ghibli ignorerar... ! Very Happy


hahahahah....jag har sett på din hemsida "garnityr-fotot"...fina roliga mamma Blessin.
Om jag som nu ligger i sängen med datorn på magen så brukar tex Zorro vilja ligga på mig och datorn,,,då brukar jag ibland få säga till då jag inte vill ha klorna på skärmen etc...då fullständigt går han till kram & puss attack och trycker sig mot mitt huvud med värsta "tass-kramen" ... säger jag till då kommer absolut "Hollywood-smile" fram. "Hollywood smile" kallade den polska domaren Zorro (förra sommaren vid Stäket) då han lyfte läpparna...det hon inte visste var att jag brukar låta som en Polska (eller ryska) när jag buspratar med Zorro och då kommer också läpparna fram HAHAHAHAH
ps: vi får se på Lördag (Högbo bruk) om Zorro får sitt 3:e cert????
ZORRO
ZORRO

Antal inlägg : 42
Age : 70
Ort : NORRTÄLJE
Registration date : 09-04-20

Till överst på sidan Gå ner

Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga Empty Sv: Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga

Inlägg  Rivendells Kattis tor sep 03, 2009 10:20 pm

Herregud Bettan, det låter som du pratar om Blessin även där! *asg*

Jag håller tummarna inför helgen... så hårt jag bara kan!

KRAMAR
Rivendells Kattis
Rivendells Kattis

Antal inlägg : 293
Age : 48
Registration date : 08-10-10

http://www.rivendells.se

Till överst på sidan Gå ner

Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga Empty Sv: Roliga saker era hundar gjort när ni blivit arga

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet