Hur man fotar en pinscher...
+3
Sanna&Kelly
ligistenzelda
herrHarry
7 posters
Sida 1 av 1
Hur man fotar en pinscher...
Skrev nyss i tråden "Min pinscher är..." och fick mig ett skratt då jag letade rätt på en snygg bild på Harry.
På utställningen i Larv 2007 så var vi ett helt gäng som ville ha snygga poseringsbilder på våra snygga hundar. Anna Borg ställde upp alla hundarna så snyggt så snyggt. Jag fotade och resterande del av folket hoppade/studsade/tjoade/tjimmade/lät osv för att få hundarna att se alerta ut.
Här är en söt bild:
Och den här bilden tog Harrys husse ungefär samtidigt eftersom han tyckte att vi såg lite tokiga ut...
Stackars Harry - han ser allt annat än road ut...
På utställningen i Larv 2007 så var vi ett helt gäng som ville ha snygga poseringsbilder på våra snygga hundar. Anna Borg ställde upp alla hundarna så snyggt så snyggt. Jag fotade och resterande del av folket hoppade/studsade/tjoade/tjimmade/lät osv för att få hundarna att se alerta ut.
Här är en söt bild:
Och den här bilden tog Harrys husse ungefär samtidigt eftersom han tyckte att vi såg lite tokiga ut...
Sv: Hur man fotar en pinscher...
Det är nästan omöjligt att få en snygg bild på fler pinschrar än en, dom är aldrig stilla. Lyckad bild!
ligistenzelda- Antal inlägg : 611
Registration date : 08-10-13
Ja, ovanligt bra bild för att vara på tre pinschrar! Vilka är det?
Tre pinscherrumpor är däremot inga problem!
Tre pinscherrumpor är däremot inga problem!
Romfartunas Ztella Romfartunas Ariel (Chica) och Lilla Enbys Vilja. OM jag inte miss minner mig
stina o canyo skrev:Romfartunas Ztella Romfartunas Ariel (Chica) och Lilla Enbys Vilja. OM jag inte miss minner mig
Helt rätt Stina, men i fel ordning...
Från vänster - Ariel, Ztella, Vilja.
herrHarry skrev:Skrev nyss i tråden "Min pinscher är..." och fick mig ett skratt då jag letade rätt på en snygg bild på Harry.
Här är en söt bild:
Ja jättefin bild på dessa 3 svarta pinschar och deras uttryck är ju så härliga
Det är kul att fota hundar uttrycken är roligaste men även hundar i rörelser
//Linda
Det är jättesvårt att fota Fhebie... Hade en Sheltie förut, och hon var den bästa fotomodellen, för hon gjorde det man sa åt henne. Fhebie blundar nästan jämt, eller så står öronen åt alla håll och kanter, eller så "skrattar" hon, eller så far hon iväg precis när jag knäpper... De finns nästan inga fina bilder på Fhebie, men en massa roliga =)
Snyggbrudarna, Chica, Ztella & Vilja...de är halvsyskon alla tre!herrHarry skrev:Skrev nyss i tråden "Min pinscher är..." och fick mig ett skratt då jag letade rätt på en snygg bild på Harry.
Här är en söt bild:
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet