Tandläkare / veterinär?
+3
herrHarry
ligistenzelda
Sanna&Kelly
7 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Tandläkare / veterinär?
Han är så kräsen, gillar inte Dentastix. Men jag har köpt det där Bucadog och försöker borsta tänderna oftare och så.
Sanna&Kelly skrev:Han är så kräsen, gillar inte Dentastix. Men jag har köpt det där Bucadog och försöker borsta tänderna oftare och så.
Har du testat PlaqueOff? Det är ett pulver som man strör över maten som är väldigt effektivt mot tandsten och plack. Jag har inte testat det själv, men vet många som provat och varit JÄTTEnöjda med resultatet!
En bekant prövade det på sin gamla Cavalier, 15 år gammal och tandsten i princip överallt, efter en vecka hade tänderna blivit mycket vitare och andedräkten betydligt fräschare.
Sanna&Kelly skrev: Men jag har köpt det där Bucadog och försöker borsta tänderna oftare och så.
Duuktig!
Jag har kört plaque off tidigare och har en stor burk hemma men jag tycker inte att det märks någon skillnad. Men det är ju alltid svårt att säga förstås, för man vet ju aldrig hur det hade varit annars...
Jenni skrev:Sanna&Kelly skrev: Men jag har köpt det där Bucadog och försöker borsta tänderna oftare och så.
Duuktig!
Tack!
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet