PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Då var de beställt doping då..

Gå ner

Då var de beställt doping då.. Empty Då var de beställt doping då..

Inlägg  Elenya's tor apr 23, 2009 12:29 pm

Japp, en hel stor order full me doping på affärns räkning blev beställt igår! Både till tvåbenta och fyrbeta, här ska de dopas!

Ringde in en beställning på en hel massa Back on Track grejer, täcken tröjor sockar bäddmadrasser osv. Passade då samtidigt på att fråga vad de egentligen är som står på och dom var lika chockade som ja Shocked
Men hon ja pratade me berättade att dom nu ändrat beskrivningen på deras produkter på hemsidan deras så nu skulle deras produkter omöjligt kunna klassas som doping (tjaa, om dom nu inte bestämmer att alla täcken på marknaden ska klassas som de Rolling Eyes ) men att de bara var att vänta och se...

Jag märkte dock hur viktigt de är att tänka på vad man säger när man står i en affär... Efter att ja lagt på utbrast jag till en kund (som är en privat vän till mej) jaha, då har man beställt en massa doping då! Såg dock inte en annan kund som stod en bit bort, hon spärrade förvånat upp ögonen och gick ut silent
Elenya's
Elenya's

Antal inlägg : 103
Age : 39
Ort : Älvsbyn
Registration date : 08-10-12

http://www.elenyas.se/

Till överst på sidan Gå ner

Då var de beställt doping då.. Empty Sv: Då var de beställt doping då..

Inlägg  Gäst tor apr 23, 2009 6:57 pm

Haha, så länge produkten fungerar så Laughing .

Fast jag har ju svårt att tro att SKK kommer dra tillbaka beslutet om dopingklassning bara för att man ändrar ord i reklamen. Ifall Back-on-track inte har de smärtlindrande egenskaper som de hävdat så har de ju använt sig av falsk marknadsföring hitintills och så kommer de tappa kunder som letar efter bättre grejer än vetekuddar för att lindra smärtan. Fast det skulle ju vara intressant om de gick ut och dementerade att deras produkter är smärtlindrande Wink

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet