MH-filmer
4 posters
Sida 1 av 1
MH-filmer
Vet ikke om dette havnet riktig sted men...
Jeg har sittet og sett på litt MHer som jeg fant på nett, men har bare klart å finne én eller to av pinscher, og det er jo de jeg har lyst til å se... Jeg har aldri selv gått en MH eller sett en i virkeligheten, og syns det er veldig interressant å sitte å studere de for å lære å lese de bedre osv, så da lurer jeg på om det er fler som har filmet sine hunders MH, og har lyst til å dele filmen med meg.... Eller vet dere om MHer som ligger ute på nett, som jeg ikke har klart å finne selv...?
Blir veldig takknemmelig om det er noen som kan hjelpe med dette, for jeg er ikke så veldig interressert i å se flere briarder, schäfere osv, haha...
Jeg har sittet og sett på litt MHer som jeg fant på nett, men har bare klart å finne én eller to av pinscher, og det er jo de jeg har lyst til å se... Jeg har aldri selv gått en MH eller sett en i virkeligheten, og syns det er veldig interressant å sitte å studere de for å lære å lese de bedre osv, så da lurer jeg på om det er fler som har filmet sine hunders MH, og har lyst til å dele filmen med meg.... Eller vet dere om MHer som ligger ute på nett, som jeg ikke har klart å finne selv...?
Blir veldig takknemmelig om det er noen som kan hjelpe med dette, for jeg er ikke så veldig interressert i å se flere briarder, schäfere osv, haha...
Sv: MH-filmer
På www.barkingkelly.se finns Kellys filmer under MH, de ligger länkade under moment-beskrivingen (alltså tex. "1a. Hälsning och kontakt" är en länk).
Återkom gärna i tråden om du har några kommentarer eller funderingar.
Sanna&Kelly skrev:På www.barkingkelly.se finns Kellys filmer under MH, de ligger länkade under moment-beskrivingen (alltså tex. "1a. Hälsning och kontakt" är en länk).
Tusen tusen takk, nå gleder jeg meg til å gå inn og se!
Jag har film när Vito och Pilar gjorde MH. Samt de gånger Pinky stack iväg för att leka ..
Ska se om jag hittar dem och skicka till dig om du vill ha dem?
Ulrika(Gangland) skrev:Jag har film när Vito och Pilar gjorde MH. Samt de gånger Pinky stack iväg för att leka ..
Ja takk, gjerne!
På min blogg pinscherflickorna.bloggagratis.se finns länkar till Izzans MH om du inte redan hittat det på youtube!
Pinscherflickorna skrev:På min blogg pinscherflickorna.bloggagratis.se finns länkar till Izzans MH om du inte redan hittat det på youtube!
Tusen takk, da skal jeg inn og se!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet