Torr hud
3 posters
Sida 1 av 1
Sv: Torr hud
Han ser lite röd ut, men ingen aning om man bör/ska smörja.
ligistenzelda- Antal inlägg : 611
Registration date : 08-10-13
Helosansalva löser de flesta bekymmer .
Smörj in med någon form av hudkräm eller salva så slipper han börja slicka på det och göra det värre
Smörj in med någon form av hudkräm eller salva så slipper han börja slicka på det och göra det värre
Gäst- Gäst
Det var lite det jag funderade på, om han skulle få för sig att slicka bort salvan och därmed göra det värre... ah, får väl testa och se hur han reagerar.
Helosan är en bra salva! Jag tror nog det är större risk att han börjar slicka och noppra för att det är torrt och svider än om du tar ett tunt lager salva på, men det återstår att se...
Man kan ju alltid smörja precis innan man går ut på promenad för då hinner hunden glömma bort det.
Man kan ju alltid smörja precis innan man går ut på promenad för då hinner hunden glömma bort det.
Sanna&Kelly skrev:Helosan är en bra salva! Jag tror nog det är större risk att han börjar slicka och noppra för att det är torrt och svider än om du tar ett tunt lager salva på, men det återstår att se...
Bra tips! Nu rör han inte det torra men jag vet hur hysterisk han blivit när jag smort honom tidigare så att släpa ut honom direkt kan vara bra!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet