PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

En katt....struntar väl jag i sa Ztella

2 posters

Gå ner

En katt....struntar väl jag i sa Ztella Empty En katt....struntar väl jag i sa Ztella

Inlägg  Anna tis mar 17, 2009 10:20 am

Sovmorgon...skönt. Barnen och jag vaknade inte förrän 07:30! Gött! Fast jag har ju haft vakan över valparna så för min del har det ju blivit lite brott i sömnen...ni vet så fort man hör en valp piper mer än vanligt så är man ju där direkt. Hönsmamma som man är. Annars har natten varit jättebra. Konstigt nog har min dröm fortsatt efter avbrottet...är inte det märkligt, visst det händer ibland men nu var det liksom hela natten. Men det var väl inte riktigt detta jag skulle skriva om utan om morgonpromenaden.

Vi går ut genom dörren och svänger liksom förbi huset, då vänder sig Ztella om och ser grannen svarta katt...den hon en gång i tiden jagat upp i den högsta svajigaste och klenaste björken i hela området...hon ser alltså katten...tittar på mig och sedan vänder bort blicken och tar styrning mot skogen.... I normala fall skulle jag påstå att Ztella på något sätt inte var sitt normala jag eftersom hon går igång på alla cylindrar av att se en katt men nu finns det ju annat som lockar....valparna där hemma de får ju inte vara ensamma för länge anser Ztella och så var promenaden helt plötsligt mycket mer intressantare än katten... Very Happy Very Happy Very Happy

Anna

Antal inlägg : 169
Age : 51
Ort : Vargön
Registration date : 08-10-10

http://goto.glocalnet.net/romfartuna

Till överst på sidan Gå ner

En katt....struntar väl jag i sa Ztella Empty Sv: En katt....struntar väl jag i sa Ztella

Inlägg  Gäst tis mar 17, 2009 10:33 am

Det är rätt fantastiskt när man märker hur djur funderar och tänker Very Happy

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

En katt....struntar väl jag i sa Ztella Empty Sv: En katt....struntar väl jag i sa Ztella

Inlägg  Sanna&Kelly tis mar 17, 2009 10:38 am

Cuthalion skrev:Det är rätt fantastiskt när man märker hur djur funderar och tänker Very Happy

Ja verkligen, att se ett starkt ursprungsbeteende ta överhanden över ett annat starkt.

Anna, passa på att klicka in henne på beteendet nu! Wink
Sanna&Kelly
Sanna&Kelly

Antal inlägg : 642
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-10-10

http://www.barkingkelly.se

Till överst på sidan Gå ner

En katt....struntar väl jag i sa Ztella Empty Sv: En katt....struntar väl jag i sa Ztella

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet