Ebba & victor (Tapper)
PINSCHER :: Övrigt :: Presentation
Sida 1 av 1
Ebba & victor (Tapper)
Hej
Jag heter Victor och är 24 år nu i februari. Bor i Skövde, som ligger mellan de två stora sjöarna för de som inte vet;) Jobbar inom industri, eller har gjort i snart 5 år. Blev en av alla som drabbats av nedskärningarna nu:(
Vår Pinscher Ebba är född i sep06 så hon är alltså lite mer än 2år. Vår säger jag för även matte är med på detta forum, hon heter Wendy...
Vi har 3st hundar tillsammans.
Atlas: En Dobermann på ca 4år. Med han kör vi mest lydnad och spår
Amber: En Alaskan husky som är ca 5år gammal. Hon tränas och tävlas i Agility
Ebba: Henne tränar vi i allt möjligt, allt från lydnad, agility, utställning, viltspår, personspår, räddningssök
Ebba köptes från Petra, hon har kenneln Appealing Grace. För er som inte vet vem Petra är så är det en helt underbar människa som kan massor om hund. Har henne att tacka för den bra grunden vi fick:)
Så Ebbas riktiga namn är Appealing Grace Aleeya ad astra...
Vi har även 2st kampfiskar i våran flock:)
Har ni några frågor eller bara undrar något så är det bara fråga
Jag heter Victor och är 24 år nu i februari. Bor i Skövde, som ligger mellan de två stora sjöarna för de som inte vet;) Jobbar inom industri, eller har gjort i snart 5 år. Blev en av alla som drabbats av nedskärningarna nu:(
Vår Pinscher Ebba är född i sep06 så hon är alltså lite mer än 2år. Vår säger jag för även matte är med på detta forum, hon heter Wendy...
Vi har 3st hundar tillsammans.
Atlas: En Dobermann på ca 4år. Med han kör vi mest lydnad och spår
Amber: En Alaskan husky som är ca 5år gammal. Hon tränas och tävlas i Agility
Ebba: Henne tränar vi i allt möjligt, allt från lydnad, agility, utställning, viltspår, personspår, räddningssök
Ebba köptes från Petra, hon har kenneln Appealing Grace. För er som inte vet vem Petra är så är det en helt underbar människa som kan massor om hund. Har henne att tacka för den bra grunden vi fick:)
Så Ebbas riktiga namn är Appealing Grace Aleeya ad astra...
Vi har även 2st kampfiskar i våran flock:)
Har ni några frågor eller bara undrar något så är det bara fråga
PINSCHER :: Övrigt :: Presentation
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet