PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Annika m Zeta & Nova

Gå ner

Annika m Zeta & Nova Empty Annika m Zeta & Nova

Inlägg  ZetaNova sön okt 12, 2008 9:43 pm

Hejsan

Jag är en av moderatorerna på detta forumet, 29-årig hundtok, hemma har jag två pinschrar.

Gribbans Exa, "Zeta" - min första egna hund som hunnit bli lite drygt 6 år som var en lydig hund en gång i tiden men numer gör lite som hon vill här hemma Wink Lever på att matte har ett svagt hjärta för henne Wink Hon är min lilla charmprinsessa som gjort att jag inte kan tänka mig någon annan ras än pinscher med alla deras små egenheter och deras stora personlighet. Vi tränar spår, agility och lydnad.

I våras fick jag hem mitt nytillskott, BeeBronx Angel Of Mine, "Nova" som jag har på foder hos Pia på BeeBronx. Hon tar efter storasyster en hel del och har små upptåg här hemma, unerbara att bara titta på Wink Vi kommer väl träna lite av varje, har hunnit med valpkurs och spårar en del en och annan utställning har det hunnit bli med. Smile

Visst blir man lycklig av att titta på två pinschrar busa, kela, leka och tvätta varandra, den lyxen har jag varje dag... Wink cheers

ZetaNova
Admin

Antal inlägg : 184
Age : 45
Ort : Växjö
Registration date : 08-10-09

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet