Laatain Baron
+3
herrHarry
Appealing Grace
Elenya's
7 posters
PINSCHER :: Övrigt :: Övrigt :: Gissa vem...
Sida 1 av 1
Laatain Baron
Den här är nog liiite för lätt men jag lägger ut den ändå, för han är bara S Å snygg!
Senast ändrad av Elenya's den ons okt 29, 2008 12:46 pm, ändrad totalt 1 gång
Sv: Laatain Baron
Äntligen hinner jag vara med innan det är färdiggissat... Tycker dock det är lite synd att inte fler får chansen att gissa, ty detta är ju för en uppfödare lite i lättaste laget.
Lite ledtrådar kan jag ju slänga mig med i varje fall...
Denna stiliga herre kallas Pate. Han bor numera i USA. Han har mycket fina avkommor lämnade efter sig i flertalet länder, så även i Sverige. Han är förmodligen den äldsta pinschern som tagit det amerikanska utställningschampionatet.
Tänka sig, från att varit totalt okunnig i "Gissa vem" trådarna, så har jag nu svarat rätt på tre i rad!!!
Vad är hemligheten Emma?
Jo, är man en hacker så är högerklick bra att ha!
Vad är hemligheten Emma?
Men vi ska ju inte fuska...! Därtill tycker jag att det vore roligare om vi slängde ut så många ledtrådar som möjligt innan vi svarar. Ty även ledtrådar visar ju att vi vet vem hunden är.
Senast ändrad av Appealing Grace den fre okt 24, 2008 2:28 pm, ändrad totalt 2 gånger
Man kommer långt med lite uppfinningsrikedom, det ni kallar fusk....
Lite glad är jag, för annars är det en omöjlighet för en vanlig svensson att gissa rätt.
Men jag tipsade om hur man kan göra för att göra det svårare, för en hacker som jag i en annan tråd, tror det var den om Laatain Baron som Elenyas startade..
Lite glad är jag, för annars är det en omöjlighet för en vanlig svensson att gissa rätt.
Men jag tipsade om hur man kan göra för att göra det svårare, för en hacker som jag i en annan tråd, tror det var den om Laatain Baron som Elenyas startade..
Elenya's skrev:
Den här är nog liiite för lätt men jag lägger ut den ändå, för han är bara S Å snygg!
Laatain Baron är så fin!
I Sverige finns tyvärr bara Xitamiz K-kull som direkta avkommor efter honom, men de i sin tur (främst Kaxe då) har ju gått vidare i avel en del, så via den kullen finns ju hans blod spritt i Sverige.
Sedan finns ju också några barnbarn till honom i Sverige som inte går via Xitamiz K-kull - Tunnbindarens B-kull har hans son Sini-Minin Big Boy som far, och Rivendells har ju tagit in dels hanen Sini-Minin Galileo från Finland, som har hans dotter Sini-Minin Bisse till mor, och dels hanen Oakwood In The Nick of Time for Rivendells från USA, som har hans son Clefell's Jaguar till far.
Så åtminstone tre olika Laatain Baron-linjer finns det nu i Sverige! :-)
herrHarry skrev:Tänka sig, från att varit totalt okunnig i "Gissa vem" trådarna, så har jag nu svarat rätt på tre i rad!!!
Vad är hemligheten Emma?
Det är fusk att högerklicka och välja egenskaper! (Jag vet att man gör så för att man gör så, absolut inte för att jag själv har provat )
Gäst- Gäst
Jag lovar att jag i fortsättningen inte ska högerklicka!
För det är ju kul att se att det faktiskt finns pisnhcerfolk som kan se vilken hund det är bara på en bild!
För det är ju kul att se att det faktiskt finns pisnhcerfolk som kan se vilken hund det är bara på en bild!
När jag la in bilden på Ceriinan Dahlia så döpte jag om bilden innan för att namnet inte skulle stå. Fast man kanske kan hitta orginalnamnet ändå?
Saila skrev:När jag la in bilden på Ceriinan Dahlia så döpte jag om bilden innan för att namnet inte skulle stå.
Så gör jag oxå!!!!
PINSCHER :: Övrigt :: Övrigt :: Gissa vem...
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet