Är det så att...
4 posters
PINSCHER :: Övrigt :: Övrigt :: Gissa vem...
Sida 1 av 1
Sv: Är det så att...
BeeBronx skrev:vi har en förkärlek för o spanna på hannar? Nästan bara bilder på dem ju
JAG gillar hannar jag! Hehehehe!
Men sen ska jag väl säga att... jag är URUSEL på den här tråden... Känns inte som om jag platsar här, kan absolut inte en enda hund ni lägger upp!
Rivendells Kattis skrev:
Men sen ska jag väl säga att... jag är URUSEL på den här tråden... Känns inte som om jag platsar här, kan absolut inte en enda hund ni lägger upp!
Äsch, stackars dig Kattis (men du är i gott sällskap)! Bara för att göra dig nöjd och så att du ska få känna dig duktig....
Gissa vem! OBS! Bara Kattis får svara!
Ledtråd - det är en svart tik med kuperad svans....
Cuthalion skrev:När det för en gångs skull är en hund man kan . . .
Hohohohohoho!!
herrHarry skrev:Rivendells Kattis skrev:
Äsch, stackars dig Kattis (men du är i gott sällskap)! Bara för att göra dig nöjd och så att du ska få känna dig duktig....
Gissa vem! OBS! Bara Kattis får svara!
Ledtråd - det är en svart tik med kuperad svans....
Åhhhh... den kan jag! Det måste vara min lilla bajs-ätare!!! Eller jag vet att det är hon! Jag känner ju igen mina skor och byxor på bilden!!
Slår genast i från mig med att jag minsann lagt ut Agretts Amber...men visst är det så...erkänner, det ÄR hanarna jag sneglar på, tikarna blir bortglömda f'låt...dvs om de inte är så där flashiga som hanarna är...jag vet, skäms på mig...men jag kan inte hjälpa det!!!!!
Hanar har något speciellt. De är starka, ståtliga och har wow-effekt (självklart inte alla men rent generellt). Tikar däremot är oftast söta, mindre och har längre bort till wow.
Jag menar när en muskulös, kraftig hane puffar upp alla sina fjädrar och bara ÄR, då är det svårt att ta notis om resten av hundarna runt omkring .
Sedan finns det ju vissa tikar som jag många gånger hellre tittar på än vissa hanar, som t.ex. Vegas, Secret och Blessin (för att var emot kupering är jag verkligen en sucker för kuperade tikar ).
Jag menar när en muskulös, kraftig hane puffar upp alla sina fjädrar och bara ÄR, då är det svårt att ta notis om resten av hundarna runt omkring .
Sedan finns det ju vissa tikar som jag många gånger hellre tittar på än vissa hanar, som t.ex. Vegas, Secret och Blessin (för att var emot kupering är jag verkligen en sucker för kuperade tikar ).
Gäst- Gäst
Cuthalion skrev:
Jag känner mig hedrad ... eller Vegas, förstås...
Letar lite info om en omöjlig kille Eva lagt in ... hmmm ... men jag tror jag är på rätt spår...
PINSCHER :: Övrigt :: Övrigt :: Gissa vem...
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet