NUCh Achilles
4 posters
PINSCHER :: Övrigt :: Övrigt :: Gissa vem...
Sida 1 av 1
Sv: NUCh Achilles
TACK för tipset Cathrine, hade ärligt talat inte haft en susning...kan det vara NUCh Achilles?!
Kan någon i så fall berätta om honom?!!
Kan någon i så fall berätta om honom?!!
NUCh Achilles - Zormas uppfödning
Då väntar jag lite på att Taran kommer berätta lite om honom för visst är det han
... å i mina ögon väldigt lik sin far ....
... å i mina ögon väldigt lik sin far ....
ahh... hva kan jeg si....
jooodu... han er etter min Zorry og Pia's Bronx, broren til Beejay.
Han er en heeeelt underbar fyr, som jeg blir like forelsket i hver gang jeg ser han. Han har et spesielt vakkert hode i mine øyne, ihvertfall nå, når han har fått noen år på baken. (bildene er ikke rettferdige mot han, han er bedre i virkligheten)
Han ble Norsk Pinscherklubb Klubbvinner på rasespesialen i år og beste norskoppdrettet hannhund.
Han ble målt til 50 cm, han er en kraftig kar.
Han er HD-A, øyelyst fri og tilgjengelig for avl.
Susanne trener litt agility med han og ellers bor han sammen med katten Sveinar-de deler samme seng og Susanne og Alf håkon pluss deres sønn på rundt året. Rolig og fin, trygg på seg selv, behagelig å ha med seg, snill som dagen er lang..
hva vil dere vite?
Han er en heeeelt underbar fyr, som jeg blir like forelsket i hver gang jeg ser han. Han har et spesielt vakkert hode i mine øyne, ihvertfall nå, når han har fått noen år på baken. (bildene er ikke rettferdige mot han, han er bedre i virkligheten)
Han ble Norsk Pinscherklubb Klubbvinner på rasespesialen i år og beste norskoppdrettet hannhund.
Han ble målt til 50 cm, han er en kraftig kar.
Han er HD-A, øyelyst fri og tilgjengelig for avl.
Susanne trener litt agility med han og ellers bor han sammen med katten Sveinar-de deler samme seng og Susanne og Alf håkon pluss deres sønn på rundt året. Rolig og fin, trygg på seg selv, behagelig å ha med seg, snill som dagen er lang..
hva vil dere vite?
PINSCHER :: Övrigt :: Övrigt :: Gissa vem...
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet