Poppis BIR i Haarlev, Danmark!
+10
Saila
Mirka
Gonzo
texas och dizel
ZetaNova
herrHarry
Appealing Grace
agentx
BeeBronx
Rivendells Kattis
14 posters
Sida 1 av 1
Poppis BIR i Haarlev, Danmark!
Linda ringde precis och rapporterade, Poppis blev BIR igen! Bra jobbat!
Dom stannar till Finalen, så jag återkommer med rapport!
Hennes Frost fick 1:a med HP och domaren var mycket hård idag. Vi ser fram emot nästa rapport med spänning...!
Dom stannar till Finalen, så jag återkommer med rapport!
Hennes Frost fick 1:a med HP och domaren var mycket hård idag. Vi ser fram emot nästa rapport med spänning...!
Sv: Poppis BIR i Haarlev, Danmark!
Igen nu daaaaa....
NU väntar vi på BIS rapporten då
Kram på dig Linda
NU väntar vi på BIS rapporten då
Kram på dig Linda
STORT GRATTIS!!!!
ZetaNova- Admin
- Antal inlägg : 184
Registration date : 08-10-09
Faaan vad KUL!!!!
Jätte stort grattis till hela kretsen runt Poppis
Jätte stort grattis till hela kretsen runt Poppis
Lill-Poppan!
Jaaa! Visst är det kul att det går så himla bra för Linda! Det är hon såååååååååå värd! Poppis är en läckerbit han och jag vet att Linda är stolt som en tupp!
Jag är oxå såååå stolt och glad! Linda och Poppis (och även Frost) är inte bara goda representanter för vår underbara ras, dom är oxå härligt goda vänner! Tack så mycket för att du är så bra med dina ögonstenar Linda!
//Kattis
Jag är oxå såååå stolt och glad! Linda och Poppis (och även Frost) är inte bara goda representanter för vår underbara ras, dom är oxå härligt goda vänner! Tack så mycket för att du är så bra med dina ögonstenar Linda!
//Kattis
LITE BILDER KAN JAG BJUDA PÅ ...
VAD ni var duktiga LINDA!!!!
Och en lite ... bonusbild
VAD ni var duktiga LINDA!!!!
Och en lite ... bonusbild
Ett stort grattis till er.... Vi ses i växjö!!!
texas och dizel- Antal inlägg : 6
Registration date : 08-10-12
GRATTIS!!!!!!!
Jättekul att eran långa resa gav ett så fint resultat, ni har verkligen gjortkanonfi reklam för vår ras i Danmark på den senaste tiden.
kram
Jättekul att eran långa resa gav ett så fint resultat, ni har verkligen gjortkanonfi reklam för vår ras i Danmark på den senaste tiden.
kram
Mirka- Antal inlägg : 42
Registration date : 08-10-10
Tack alla för att ni grattat oss och att ni är glada för vår placering i går. BIS 3a hadde jag aldrig kunnat tro att vi skulle lyckats bli, men dommaren måste ha gillat Poppis . Kattis du har helt rätt när du skriver att ja e stolt som en tupp över min fina vovve, stoltare kan man nog inte bli tror jag.
Jag minns när vi hämtade Poppis hemma hos Kattis o jag talade om att utställning var inget vi skulle pyssla med, möjligen 1 gång, men då bara om han var tillräckligt "fin" i så fall, riktigt så blev det ju inte har jag upptäckt .
Har lagt upp några bilder på hemsidan från i går, de blev inte så bra men får duga.
/linda
Jag minns när vi hämtade Poppis hemma hos Kattis o jag talade om att utställning var inget vi skulle pyssla med, möjligen 1 gång, men då bara om han var tillräckligt "fin" i så fall, riktigt så blev det ju inte har jag upptäckt .
Har lagt upp några bilder på hemsidan från i går, de blev inte så bra men får duga.
/linda
Liknande ämnen
» POPPIS!!!!!
» Danmark idag -
» Danmark idag ...
» Vejen, Danmark, internationell 13/6
» Vejen, Danmark, internationell 14/6
» Danmark idag -
» Danmark idag ...
» Vejen, Danmark, internationell 13/6
» Vejen, Danmark, internationell 14/6
Sida 1 av 1