PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Mirka - Kennel Zepzax

Gå ner

Mirka - Kennel Zepzax Empty Mirka - Kennel Zepzax

Inlägg  Mirka fre okt 17, 2008 2:23 pm

Hejsan

Jag heter Mirka Kapanen å jag e 30 och bosatt i Bro (Stockholm). Bor i lägenhet med min Sambo Micke och vära 2 barn Leo 2år och Michelle 7 månader. Är ekonom som just nu njuter av att gå hemma å va mammaledig.

I huset finns numera också 3 pinschrar. Lilla Enebys Qing Mickey Mouse "Musse" 8år, Asketvetens Cerutti "Oliver" snart 8år och lilla Zepzax Veni Vidi Vici "Caesar" 10 veckor. För mig blv det pincher då jag alltid älskat dobbermans och rottweilers men insåg att det inte va raser som passade mig så då blev det pinscher istället. Musse kom året 2000 typ en månad innan jul å Oliver skulle bara hit tillfälligt våren 2001. (Sussie å Uffe har alltså lyckats lura på både mig å syrran varsin hund på det sättet men nu har vi lärt oss läxan Very Happy )
Caesar e det nyaste tillskottet i våran flock å honom har jag drömt om länge å nu e det verklioghet. (även om han i mina drömmar alltid va svart Smile )

Kenneln har jag som ni sett i ett tidigare inlägg medmin syster så den historien behöver jag inte dra.
Jag är en riktig utställningsjunkie å har enorm tur att jag lyckades "lura" in syrran i det här med hundar samt har en underbar sambo då jag själv inte har körkort å utan dem så skulle jag inte ha de möjligheter jag har idag med att ställa.

/Mirka

Mirka

Antal inlägg : 42
Registration date : 08-10-10

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet