PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Värmlandslägret 2011

Gå ner

Värmlandslägret 2011 Empty Värmlandslägret 2011

Inlägg  Gäst ons maj 19, 2010 10:01 am

Karin Larsson, kennel Noticeable, bad mig lägga ut följande med förhoppning att många pinscherägare nappar. Det finns möjlighet att lämna förslag och tips här, på pinscherforum.se, facebook eller genom att maila Karin direkt.

*******************

Då jag troligtvis har mycket under året, funderar jag på följande ( skriver i "jag form" även om vi är ett gäng, så det inte misstolkas) :

Ett längre läger ( 3 eller 4 dagar) i samband med Ransätersutställningen ( som då är tre dagar) år 2011.
Så jag funderar och skulle vilja ha lite feedback:
Vad tror ni om det? Skulle ni komma?
Perioden är under sommaren förhoppningsvis semester, och att det då avslutas och pusslas ihop så man har möjlighet att gå på utställning kan väl vara lite kul?

Tex. utställningen är fre,lör, sönd om man har läger, tis, ons tors, och det finns ju även möjlighet att man tränar på fred kväll, alternativ, tar en tipspromme eller långpromme.
Gemensam (om man vill )samkväm på kvällen
Alternativ, föredrag på kvällen dagen som det är utställning . Vad vill den vetgerige höra om?
Alternativ, Mh för de som kanske inte ställer ut, EN av dagarna.

Tanken är då ...tex 3 grupper, en förare = en hund.

Aktiviteter:

Personspår
Agility
Lydnad

Man väljer en grupp denna gång och går den "hela tiden", vilket gör att du får en bra grund för det du har intresse för och mer att arbeta vidare på med din hund.

Kan hända att man även har Vilspår för nybörjare, men då detta tar "mycket mark", tänkte jag att vi som tränar mycket viltspår, kanske kunde aktivera oss med de andra aktiviteterna ( och nu hoppas jag alla viltspårare inte svimmar )

Feedback!!!
Bra ? dåligt ? mer ideér ?
Vi är inte rädda för negativ kritik så högt i tak med era tankar!!

Ni kan även maila direkt till mig:
Karin_privat@hotmail.com


Mvh Värmlandslägret

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet