PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Cesar Miller vilken klippa eller vad... avgör själv

2 posters

Gå ner

Cesar Miller vilken klippa eller vad... avgör själv Empty Cesar Miller vilken klippa eller vad... avgör själv

Inlägg  stina o canyo ons aug 12, 2009 2:19 pm

Kollade som vanligt lite på nätet o hittade detta. Kolla in den berömda och effektiva tränaren Cesar Miller och hur han löser sina hund problem.
Kolla sedan in filmen under så ser ni själva.

http://www.canis.se/gensider.php?gid=97

Tragiskt nog så går folk efter Cesar.

stina o canyo

Antal inlägg : 145
Ort : Borås
Registration date : 08-10-14

http://cennan.blogg.se/

Till överst på sidan Gå ner

Cesar Miller vilken klippa eller vad... avgör själv Empty Sv: Cesar Miller vilken klippa eller vad... avgör själv

Inlägg  Fotofreaket ons aug 12, 2009 3:49 pm

Det finns väl ingen hundtränare som är bra till 100%. Ungefär som politiker eller vad som helst. Man håller med ibland och ibland inte. Ibland är Cesar suverän. Ingen tränare i TV hittills eller i framtiden kommer vara älskad av alla.
Fotofreaket
Fotofreaket

Antal inlägg : 336
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Cesar Miller vilken klippa eller vad... avgör själv Empty Sv: Cesar Miller vilken klippa eller vad... avgör själv

Inlägg  stina o canyo ons aug 12, 2009 4:33 pm

Fotofreaket skrev:Det finns väl ingen hundtränare som är bra till 100%. Ungefär som politiker eller vad som helst. Man håller med ibland och ibland inte. Ibland är Cesar suverän. Ingen tränare i TV hittills eller i framtiden kommer vara älskad av alla.

Men du måste väl hålla med Jonas att om du kollar klippet under Cesar Miller. Så måste du väl ändå hålla med om att den metoden är bra mycket bättre än den som Miller förespråkar?
Tyvärr är det ju så också att Miller TV är "bra underhållning" för person som inte kan hantera sina hundar och dess problem på ett vettigt och bra sätt.

stina o canyo

Antal inlägg : 145
Ort : Borås
Registration date : 08-10-14

http://cennan.blogg.se/

Till överst på sidan Gå ner

Cesar Miller vilken klippa eller vad... avgör själv Empty Sv: Cesar Miller vilken klippa eller vad... avgör själv

Inlägg  Fotofreaket ons aug 12, 2009 4:39 pm

Jag har inte kollat klippet och kommer inte göra för det är ointressant och påverkar inte mig i denna frågan oavsett om han är bra eller dålig där. Som jag sade man håller inte med någon tränare eller annan person alla gånger till hundra procent. Jag har sett Cesar göra dåliga grejjor och bra. När han är i högform är han enorm!
Fotofreaket
Fotofreaket

Antal inlägg : 336
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Cesar Miller vilken klippa eller vad... avgör själv Empty Sv: Cesar Miller vilken klippa eller vad... avgör själv

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet