PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hotspots..

Gå ner

Hotspots.. Empty Hotspots..

Inlägg  Arcan fre apr 03, 2009 1:45 pm

En sak som jag har funderat på ganka mkt är att Arcan får varma fläckar ibland. Dom är alltid någonstans mellan skulderbladen upp till öronen. Han blir verkligen mkt varmare i huden än "normalt" och så luktar han annorlund där han är varm, ganska gott & sött på nått sätt.. Svårt att förklara en lukt.. Very Happy

Är det någon mer som har hundar som får "hotspots"?
Arcan
Arcan

Antal inlägg : 138
Age : 42
Ort : Örebro
Registration date : 08-11-09

http://www.kennelbeesweets.se

Till överst på sidan Gå ner

Hotspots.. Empty Sv: Hotspots..

Inlägg  Gäst fre apr 03, 2009 2:00 pm

Arcan skrev:En sak som jag har funderat på ganka mkt är att Arcan får varma fläckar ibland. Dom är alltid någonstans mellan skulderbladen upp till öronen. Han blir verkligen mkt varmare i huden än "normalt" och så luktar han annorlund där han är varm, ganska gott & sött på nått sätt.. Svårt att förklara en lukt.. Very Happy

Är det någon mer som har hundar som får "hotspots"?

Precis så har Totte! Vad gäller lukten har jag inte tänkt på det men kokheta fläckar har han med jämna mellanrum.

Vad underbart att höra om en till hund som blir det! Började oroa mig ett tag för att han var skadad på något sätt men han ömmar inte och han har inga problem av det.

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Hotspots.. Empty Sv: Hotspots..

Inlägg  Arcan fre apr 03, 2009 2:10 pm

Skönt att vi inte är ensamma då.. Very Happy Han blir ju verkligen som du säger kokhet.. Senast i morse, det var då jag upptäckte lukten oxå...

Det var ivf varmt och mysigt med honom nära i sängen... Very Happy
Arcan
Arcan

Antal inlägg : 138
Age : 42
Ort : Örebro
Registration date : 08-11-09

http://www.kennelbeesweets.se

Till överst på sidan Gå ner

Hotspots.. Empty Sv: Hotspots..

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet