PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

+5
Jenni
ZetaNova
Sanna&Kelly
herrHarry
Fotofreaket
9 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  Suvi med Sniff sön feb 15, 2009 9:32 pm

Hjälp! Hur spräcker man klon? Det låter oroväckande, vi övar som djur med klotången här hemma, men jag har ännu inte fått knipsa.
Man kan inte laga med superlim? Jag har sett på tv att det fungerar att lagar öppna sår med! Kan man ha det på människohud borde man kunna ha det på hundklor, tänker jag. Så kanske ni klarar er genom inspelningen iallafall.

Hursomhelst håller jag tummarna för er, det låter himla spännande allting!
Suvi med Sniff
Suvi med Sniff

Antal inlägg : 537
Age : 54
Ort : Västerås
Registration date : 08-10-10

http://suvi.se

Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  Fotofreaket sön feb 15, 2009 9:39 pm

Suvi med Sniff skrev:Hjälp! Hur spräcker man klon? Det låter oroväckande, vi övar som djur med klotången här hemma, men jag har ännu inte fått knipsa.
Man kan inte laga med superlim? Jag har sett på tv att det fungerar att lagar öppna sår med! Kan man ha det på människohud borde man kunna ha det på hundklor, tänker jag. Så kanske ni klarar er genom inspelningen iallafall.

Hursomhelst håller jag tummarna för er, det låter himla spännande allting!
Om man inte klipper naglarna tillräckligt ofta så flisas de lätt sönder så småningom och Kilo har en nagel som aldrig växer och inte blivit klippt på år..Lim låter lite farligt, det får isåfall en vetrinär sätta på. Det blir nog ett vetrinärbesök så småningom..nu ligger vi bara lågt, ingen träning eller prommenader-puh! Very Happy
Fotofreaket
Fotofreaket

Antal inlägg : 336
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  ligistenzelda tis feb 17, 2009 3:14 pm

Huga, låter riktigt snuskigt med spräckt klo *rys* Jaja dom ska väl inte glo på klorna heller Wink Vet vad du menar med kinkiga pinschrar å deras tassar Rolling Eyes

ligistenzelda

Antal inlägg : 611
Age : 42
Registration date : 08-10-13

Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  Fotofreaket ons feb 18, 2009 12:54 am

Vi filmade över 12 timmar. Många kanonscener försvann i en hårddiskkrsh som vi fick ta om, shit vad Kilo var uthållig. Hon borde fått medalj. Hon är 11 år gammal och kommer se ut som en inoljad bodybuilder i filmen. Jag tror den blir helfrän!!! Om en månad kommer den sändas intensivt i tv4 ev i tv4+ med;)Trevligt folk och kul erfarenhet med Kilo som stjärnan. Det är ju kanon!!!! Very Happy
Fotofreaket
Fotofreaket

Antal inlägg : 336
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  Suvi med Sniff ons feb 18, 2009 1:39 am

Nej! Gud vad jobbigt att det tekniska strulade! Det är ju det sista man vill i det läget.

Ja, Kilo låter som en hjältinna! Hon var säkert jätteduktig och det ska bli jättekul att se henne på tv! Skriver hon autografer tro? Wink
Suvi med Sniff
Suvi med Sniff

Antal inlägg : 537
Age : 54
Ort : Västerås
Registration date : 08-10-10

http://suvi.se

Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  Fotofreaket ons feb 18, 2009 10:15 am

Suvi med Sniff skrev:Nej! Gud vad jobbigt att det tekniska strulade! Det är ju det sista man vill i det läget.

Ja, Kilo låter som en hjältinna! Hon var säkert jätteduktig och det ska bli jättekul att se henne på tv! Skriver hon autografer tro? Wink
Det är tydligen alltid lite småstrul med tekniken. Ljussättningen tex är så mycket mer komplicerad än i en hemma foto studio tex. Very Happy
Fotofreaket
Fotofreaket

Antal inlägg : 336
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  Gäst ons feb 18, 2009 11:57 am

Fotofreaket skrev:Vi filmade över 12 timmar. Många kanonscener försvann i en hårddiskkrsh som vi fick ta om, shit vad Kilo var uthållig. Hon borde fått medalj. Hon är 11 år gammal och kommer se ut som en inoljad bodybuilder i filmen. Jag tror den blir helfrän!!! Om en månad kommer den sändas intensivt i tv4 ev i tv4+ med;)Trevligt folk och kul erfarenhet med Kilo som stjärnan. Det är ju kanon!!!! Very Happy

Härligt att hpn är så duktig cheers
Detta ser vi fram mot att se sen Laughing

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  herrHarry ons feb 18, 2009 12:14 pm

Åh, vad skoj Jonas! Det var ju typiskt att det strulade med det tekniska. Men härligt att det blev bra med superKilo som aldrig ger upp. Wink

Ska bli jätteskoj att se er på tv! Säg till innan det ska börja sändas så ska vi hålla ögonen öppna. flower
herrHarry
herrHarry

Antal inlägg : 548
Age : 45
Ort : Örebro
Registration date : 08-10-09

http://herrharry.se

Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  Sanna&Kelly ons feb 18, 2009 1:17 pm

Fotofreaket skrev:Vi filmade över 12 timmar. Många kanonscener försvann i en hårddiskkrsh som vi fick ta om, shit vad Kilo var uthållig. Hon borde fått medalj. Hon är 11 år gammal och kommer se ut som en inoljad bodybuilder i filmen. Jag tror den blir helfrän!!! Om en månad kommer den sändas intensivt i tv4 ev i tv4+ med;)Trevligt folk och kul erfarenhet med Kilo som stjärnan. Det är ju kanon!!!! Very Happy

Låter tufft med strulet! Är du säker på att hon är en pinscher..? Wink

Det ska bli skoj att se det färdiga resultatet sen! cyclops
Sanna&Kelly
Sanna&Kelly

Antal inlägg : 642
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-10-10

http://www.barkingkelly.se

Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  Fotofreaket lör feb 21, 2009 11:28 pm

Jag kan tillägga att Kilo & jag skrattade hela vägen till banken efteråt, inte mer än rätt att Kilo får jobba in lite av vad hon kostat!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Fotofreaket
Fotofreaket

Antal inlägg : 336
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  ligistenzelda mån feb 23, 2009 2:42 pm

haha skönt med lite klirr i kassan Jonas! Ska bli kul att se reklamen snart.

ligistenzelda

Antal inlägg : 611
Age : 42
Registration date : 08-10-13

Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  Appealing Grace fre feb 27, 2009 11:53 am

Gud vad skoj Jonas, Kilo är en klippa! cheers Det här blir fantastisk fin reklam för vår underbara ras! Very Happy
Appealing Grace
Appealing Grace

Antal inlägg : 75
Age : 46
Ort : Surahammar
Registration date : 08-10-11

http://www.moudi.se/

Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  Fotofreaket sön mar 01, 2009 1:32 am

Appealing Grace skrev:Gud vad skoj Jonas, Kilo är en klippa! cheers Det här blir fantastisk fin reklam för vår underbara ras! Very Happy
Tjena!Wink ja det kan det kanske faktiskt bli...hoppas den blir bra, om 2 veckor sänds det ungefär;)
Fotofreaket
Fotofreaket

Antal inlägg : 336
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!! - Sida 2 Empty Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet