PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde

3 posters

Gå ner

Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde Empty Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde

Inlägg  Sanna&Kelly mån jan 26, 2009 11:52 am

Jag är nyblivet lokalombud och det har blivit dags för våran första promenad, "söder om Stockholm".

Det är alltså söndagen den 8 feb kl.12 med samling på parkeringen vid Ågesta Friluftsområde och vi kommer att promenera en 5-kmslinga tillsammans, med stopp för fika för de som vill.

Info och vägbeskrivning finns på SSPK:s hemsida under Lokalbud -> Susanna Åkerlundh's sida.


Hoppas på många hundar och trevligt väder! (Att ni är trevliga, det vet jag redan! Very Happy )
Sanna&Kelly
Sanna&Kelly

Antal inlägg : 642
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-10-10

http://www.barkingkelly.se

Till överst på sidan Gå ner

Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde Empty samåkning?

Inlägg  helena&ingo tis feb 03, 2009 10:16 pm

Hej
Finns det ngn som kommer från stan, norrifrån eller bara kan tänka sig att ta vägen förbi Södermalm/gullmarsplan för att plocka upp oss till ågesta? Vi har lite logistikproblem här hemma med bilen...

helena&ingo

Antal inlägg : 33
Registration date : 08-11-09

Till överst på sidan Gå ner

Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde Empty Sv: Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde

Inlägg  BeeBronx tis feb 03, 2009 10:45 pm

Sanna&Kelly skrev:Jag är nyblivet lokalombud och det har blivit dags för våran första promenad, "söder om Stockholm".

Det är alltså söndagen den 8 feb kl.12 med samling på parkeringen vid Ågesta Friluftsområde och vi kommer att promenera en 5-kmslinga tillsammans, med stopp för fika för de som vill.

Info och vägbeskrivning finns på SSPK:s hemsida under Lokalbud -> Susanna Åkerlundh's sida.


Hoppas på många hundar och trevligt väder! (Att ni är trevliga, det vet jag redan! Very Happy )

För bövlen Sanna - ni skall ju till årsmötet ... eller du hade tänkt och plocka upp alla där och vrålköra ned????
BeeBronx
BeeBronx

Antal inlägg : 634
Age : 54
Ort : Trelleborg
Registration date : 08-10-09

http://www.beebronx.com

Till överst på sidan Gå ner

Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde Empty förbarma er...

Inlägg  helena&ingo sön feb 08, 2009 12:58 am

Please... ingen som kommer från stan-området och kan hämta upp Fredrik&Ingo till promenaden??

helena&ingo

Antal inlägg : 33
Registration date : 08-11-09

Till överst på sidan Gå ner

Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde Empty Sv: Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde

Inlägg  Sanna&Kelly sön feb 08, 2009 1:09 am

BeeBronx skrev:
Sanna&Kelly skrev:Jag är nyblivet lokalombud och det har blivit dags för våran första promenad, "söder om Stockholm".

Det är alltså söndagen den 8 feb kl.12 med samling på parkeringen vid Ågesta Friluftsområde och vi kommer att promenera en 5-kmslinga tillsammans, med stopp för fika för de som vill.

Info och vägbeskrivning finns på SSPK:s hemsida under Lokalbud -> Susanna Åkerlundh's sida.


Hoppas på många hundar och trevligt väder! (Att ni är trevliga, det vet jag redan! Very Happy )

För bövlen Sanna - ni skall ju till årsmötet ... eller du hade tänkt och plocka upp alla där och vrålköra ned????

Oj då Pia, jag hade helt missat din kommentar. Ja, vi får väl vrålköra... men ni kan ju börja utan oss... Laughing
Sanna&Kelly
Sanna&Kelly

Antal inlägg : 642
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-10-10

http://www.barkingkelly.se

Till överst på sidan Gå ner

Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde Empty Sv: Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde

Inlägg  Sanna&Kelly sön feb 08, 2009 1:11 am

helena&ingo skrev:Please... ingen som kommer från stan-området och kan hämta upp Fredrik&Ingo till promenaden??

De enda jag vet som kommer är Sigrid & boys och så Frida och Elis som åker med oss. Sedan har jag ingen aning om hur många okända som dyker upp och varifrån de kommer isf.
Sanna&Kelly
Sanna&Kelly

Antal inlägg : 642
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-10-10

http://www.barkingkelly.se

Till överst på sidan Gå ner

Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde Empty Sv: Stockholm: SSPK promenad söndagen 8 feb i Ågesta Friluftsområde

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet