PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Rolig motionsform för matte och hund.. :)

+2
stina o canyo
Linnea och Lysa
6 posters

Gå ner

Rolig motionsform för matte och hund.. :) Empty Rolig motionsform för matte och hund.. :)

Inlägg  Linnea och Lysa mån jul 20, 2009 9:35 pm

Jag var ute och åkte inlines med Lysa och tvingade ner husse vis slutet av turen för att fotta oss. Nu när jag tittat på bilderna vet jag inte om jag ser så road ut :p kanske mest rädd.. Ha ha. Fast det är ett jätte roligt sätt att motionera på.. Lysa verkar hålla med. Sen så går det lite långsammare med Pinschern än det gick med Faraohunden. Där var det bara att be till gud att man skulle hålla sej på benen.. Razz

Rolig motionsform för matte och hund.. :) 28652275

Rolig motionsform för matte och hund.. :) 28652278

Rolig motionsform för matte och hund.. :) 28652283

Jag vågar inte titta.... Razz
Rolig motionsform för matte och hund.. :) 28652290

Rolig motionsform för matte och hund.. :) 28652297

Är det fler som motionerar på annat sätt än cykel och gå? Några bilder på när ni arbetar? Dela gärna med er.. Smile
Linnea och Lysa
Linnea och Lysa

Antal inlägg : 18
Registration date : 09-01-06

Till överst på sidan Gå ner

Rolig motionsform för matte och hund.. :) Empty Sv: Rolig motionsform för matte och hund.. :)

Inlägg  Gäst mån jul 20, 2009 10:47 pm

Det ser jätteroligt ut men jag skulle aldrig våga! Har provat att gå med en St Bernhard på en frusen sjö och samma hjälplöshet skulle jag nog känna på inlines med en Totte i kopplet . . . Laughing

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Rolig motionsform för matte och hund.. :) Empty Sv: Rolig motionsform för matte och hund.. :)

Inlägg  stina o canyo mån jul 20, 2009 11:56 pm

mkt modigt. själv har jag den uppfattningen att inlines är lika med självmord. provat nån gång utan hund o man bör nog lära sig att bromsa först

stina o canyo

Antal inlägg : 145
Ort : Borås
Registration date : 08-10-14

http://cennan.blogg.se/

Till överst på sidan Gå ner

Rolig motionsform för matte och hund.. :) Empty Sv: Rolig motionsform för matte och hund.. :)

Inlägg  Fotofreaket tis jul 21, 2009 1:06 am

Tufft med rullskridskor, trodde bara det var Cesar i tv som praktiserade det;)
Fotofreaket
Fotofreaket

Antal inlägg : 336
Registration date : 09-01-07

Till överst på sidan Gå ner

Rolig motionsform för matte och hund.. :) Empty Sv: Rolig motionsform för matte och hund.. :)

Inlägg  Nina tis jul 21, 2009 1:58 am

Haha, det så kjempegøy ut, så flinke dere er! Very Happy Hvis jeg skulle prøvd det hadde jeg nok knukket nakken før vi hadde kommet 10 meter, så jeg tror ikke det der er noe for åss...jeg har bare stått på rulleskøyter et par ganger i mitt liv og det gikk ikke bra, jeg må bruke lyktestolper og trær som brems... Embarassed

Om sommeren bruker vi vanlig turer til fots, sykkel, hest og svømming, og om vinteren bruker vi ski i stedet for sykkel og svømming... Very Happy

Rolig motionsform för matte och hund.. :) CIMG0584-1
Hei hvor det går!
Nina
Nina

Antal inlägg : 57
Age : 42
Ort : Oslo, Norge
Registration date : 09-03-13

http://www.rattenjagerjollyjunior.no

Till överst på sidan Gå ner

Rolig motionsform för matte och hund.. :) Empty Sv: Rolig motionsform för matte och hund.. :)

Inlägg  Linnea och Lysa tis jul 21, 2009 8:01 am

hej och hå.. vad dom arbetar Smile Lysa drar inte så där mkt på vintern. Hon arbetar hela tiden men inte så hårt.
Linnea och Lysa
Linnea och Lysa

Antal inlägg : 18
Registration date : 09-01-06

Till överst på sidan Gå ner

Rolig motionsform för matte och hund.. :) Empty Sv: Rolig motionsform för matte och hund.. :)

Inlägg  ligistenzelda tis jul 21, 2009 9:42 pm

Å jag som tycker det är läskigt att cykla med Zelda! Laughing Hon har vart på vippen å dra omkull mig med cykeln, tänk med inlines. Fast jag skulle gärna prova, verkar roligt.

ligistenzelda

Antal inlägg : 611
Age : 41
Registration date : 08-10-13

Till överst på sidan Gå ner

Rolig motionsform för matte och hund.. :) Empty Sv: Rolig motionsform för matte och hund.. :)

Inlägg  AzaBouleau tis jul 21, 2009 10:01 pm

Jag brukar åka inlines med Texie. Både hon och jag tycker att det är superkul!!! Jag kan ju också lova att fort går det Wink Har dock tyvärr ingen bild på oss... Cyklar gör jag också ofta, eller joggar.
Min svärmor som bor i jämtland har tagit med Texie på längdskidor några gånger och där gick det också undan. Hon tyckte det fungerade väldigt bra att åka med Texie. Jag ska testa det till vinten tänkte jag.
AzaBouleau
AzaBouleau

Antal inlägg : 38
Age : 40
Ort : Alingsås
Registration date : 08-10-14

Till överst på sidan Gå ner

Rolig motionsform för matte och hund.. :) Empty Sv: Rolig motionsform för matte och hund.. :)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet