LPI Lilla Enebys Barking Kelly debuterar i Lk2
+4
Tacos
bellabus
Poppis
Sanna&Kelly
8 posters
Sida 1 av 1
LPI Lilla Enebys Barking Kelly debuterar i Lk2
Eftersom ingen annan skriver så får jag göra det själv!
Idag debuterade vi i lydnadsklass 2 och Kelly var överlag jätteduktig! Tyvärr nollade vi två moment för Kelly ville springa av planen för att äta leverpastej... Lill-knas!
Det blev ett 3:e pris med 125,5 poäng och en 8:e placering av 9. Helt okej med tanke på att det var två nollor och jag är väldigt nöjd med vår debut.
Om ni vill veta mer om poäng och utförande får ni gärna kika i vår blogg på www.barkingkelly.se
Idag debuterade vi i lydnadsklass 2 och Kelly var överlag jätteduktig! Tyvärr nollade vi två moment för Kelly ville springa av planen för att äta leverpastej... Lill-knas!
Det blev ett 3:e pris med 125,5 poäng och en 8:e placering av 9. Helt okej med tanke på att det var två nollor och jag är väldigt nöjd med vår debut.
Om ni vill veta mer om poäng och utförande får ni gärna kika i vår blogg på www.barkingkelly.se
Sv: LPI Lilla Enebys Barking Kelly debuterar i Lk2
Jag tycker ni e SUPER DUKTIGA , och vem kan motstå lite leverpastej:)
Jag tycker också att ni är duktiga.
Premiärnerver lugnas bra av leverpastej.
Nästa gång blir det ännu bättre resultat.
Premiärnerver lugnas bra av leverpastej.
Nästa gång blir det ännu bättre resultat.
Jaa ni är duktiga och jag längtar att få se er i Skogås snart!
Mvh Linda
Mvh Linda
Tjena! Grattis! Synd på rutan och hoppet, bra att du har en plan redan - du körde för mycket med extern belöningar va? Jag hoppas det går bättre nästa gång och att du kommer till 3:an. 3:an kan bli en chock när man tävlar den, men det grejjar ni säkert-ja kanske är detta nästa lydchamp. Tusan vad kul och vad sugen man blir på att träna/tävla!!!
Fotofreaket- Antal inlägg : 336
Registration date : 09-01-07
Gött att läsa att du ändå kände dig nöjd för det är positivt. Lycka till nästa gång....ni kommer att greja det
Fotofreaket skrev:Tjena! Grattis! Synd på rutan och hoppet, bra att du har en plan redan - du körde för mycket med extern belöningar va? Jag hoppas det går bättre nästa gång och att du kommer till 3:an. 3:an kan bli en chock när man tävlar den, men det grejjar ni säkert-ja kanske är detta nästa lydchamp. Tusan vad kul och vad sugen man blir på att träna/tävla!!!
Faktiskt inte, för lite externa belöningar snarare! Men nu vet vi ju hyfsat hur vi ska träna vidare.
Förr eller senare ska vi greja ett LPII, sedan hur lång tid det tar återstår att se!
Satsar tyvärr inte högre, inte pga av de enskilda momenten utan mer för att jag tycker att hela programmet blir för långt, jag vill inte sätta så höga krav på honom, det är nog inte kul längre när det är så.
Men man ska aldrig säga aldrig, tidigare sa jag ju att vi bara skulle ha LPI...
Köp en Kelly-valp och börja träna!
Tack för era lyckönskningar och så. Kelly hälsar att leverpastej är gott! Han ska få en sådan där tröja där det står "Leverpastej byggde denna kropp"... (Men han är faktiskt lite slankare för tillfället! )
Rivendells Alpha med matte var där och tittade men tävlade inte, jag antar att de rekar inför sin egen debut! Det var lite kul i alla fall, inte varje dag man träffar pinschrar!
Rivendells Alpha med matte var där och tittade men tävlade inte, jag antar att de rekar inför sin egen debut! Det var lite kul i alla fall, inte varje dag man träffar pinschrar!
Gratulerer så mye med en flott debut i klasse 2!!
Utrolig morro!!
Utrolig morro!!
Liknande ämnen
» Kelly debuterar i bruks
» Lilla enebys Krabban
» Grattis Lilla Enebys F-kull!
» Grattis Rivendells C-kull och Lilla Enebys B-kull!
» Lilla enebys Krabban
» Grattis Lilla Enebys F-kull!
» Grattis Rivendells C-kull och Lilla Enebys B-kull!
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet