Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!
+5
Jenni
ZetaNova
Sanna&Kelly
herrHarry
Fotofreaket
9 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Nej! Tusan också, Storföretag i kris!!!
Hjälp! Hur spräcker man klon? Det låter oroväckande, vi övar som djur med klotången här hemma, men jag har ännu inte fått knipsa.
Man kan inte laga med superlim? Jag har sett på tv att det fungerar att lagar öppna sår med! Kan man ha det på människohud borde man kunna ha det på hundklor, tänker jag. Så kanske ni klarar er genom inspelningen iallafall.
Hursomhelst håller jag tummarna för er, det låter himla spännande allting!
Man kan inte laga med superlim? Jag har sett på tv att det fungerar att lagar öppna sår med! Kan man ha det på människohud borde man kunna ha det på hundklor, tänker jag. Så kanske ni klarar er genom inspelningen iallafall.
Om man inte klipper naglarna tillräckligt ofta så flisas de lätt sönder så småningom och Kilo har en nagel som aldrig växer och inte blivit klippt på år..Lim låter lite farligt, det får isåfall en vetrinär sätta på. Det blir nog ett vetrinärbesök så småningom..nu ligger vi bara lågt, ingen träning eller prommenader-puh!Suvi med Sniff skrev:Hjälp! Hur spräcker man klon? Det låter oroväckande, vi övar som djur med klotången här hemma, men jag har ännu inte fått knipsa.

Fotofreaket- Antal inlägg : 336
Registration date : 09-01-07
Huga, låter riktigt snuskigt med spräckt klo *rys* Jaja dom ska väl inte glo på klorna heller
Vet vad du menar med kinkiga pinschrar å deras tassar 

ligistenzelda- Antal inlägg : 611
Registration date : 08-10-13
Vi filmade över 12 timmar. Många kanonscener försvann i en hårddiskkrsh som vi fick ta om, shit vad Kilo var uthållig. Hon borde fått medalj. Hon är 11 år gammal och kommer se ut som en inoljad bodybuilder i filmen. Jag tror den blir helfrän!!! Om en månad kommer den sändas intensivt i tv4 ev i tv4+ med;)Trevligt folk och kul erfarenhet med Kilo som stjärnan. Det är ju kanon!!!! 

Nej! Gud vad jobbigt att det tekniska strulade! Det är ju det sista man vill i det läget.
Ja, Kilo låter som en hjältinna! Hon var säkert jätteduktig och det ska bli jättekul att se henne på tv! Skriver hon autografer tro?
Ja, Kilo låter som en hjältinna! Hon var säkert jätteduktig och det ska bli jättekul att se henne på tv! Skriver hon autografer tro?

Det är tydligen alltid lite småstrul med tekniken. Ljussättningen tex är så mycket mer komplicerad än i en hemma foto studio tex.Suvi med Sniff skrev:Nej! Gud vad jobbigt att det tekniska strulade! Det är ju det sista man vill i det läget.

Fotofreaket skrev:Vi filmade över 12 timmar. Många kanonscener försvann i en hårddiskkrsh som vi fick ta om, shit vad Kilo var uthållig. Hon borde fått medalj. Hon är 11 år gammal och kommer se ut som en inoljad bodybuilder i filmen. Jag tror den blir helfrän!!! Om en månad kommer den sändas intensivt i tv4 ev i tv4+ med;)Trevligt folk och kul erfarenhet med Kilo som stjärnan. Det är ju kanon!!!!
Härligt att hpn är så duktig

Detta ser vi fram mot att se sen

Gäst- Gäst
Åh, vad skoj Jonas! Det var ju typiskt att det strulade med det tekniska. Men härligt att det blev bra med superKilo som aldrig ger upp.
Ska bli jätteskoj att se er på tv! Säg till innan det ska börja sändas så ska vi hålla ögonen öppna.

Ska bli jätteskoj att se er på tv! Säg till innan det ska börja sändas så ska vi hålla ögonen öppna.

Fotofreaket skrev:Vi filmade över 12 timmar. Många kanonscener försvann i en hårddiskkrsh som vi fick ta om, shit vad Kilo var uthållig. Hon borde fått medalj. Hon är 11 år gammal och kommer se ut som en inoljad bodybuilder i filmen. Jag tror den blir helfrän!!! Om en månad kommer den sändas intensivt i tv4 ev i tv4+ med;)Trevligt folk och kul erfarenhet med Kilo som stjärnan. Det är ju kanon!!!!
Låter tufft med strulet! Är du säker på att hon är en pinscher..?

Det ska bli skoj att se det färdiga resultatet sen!

Jag kan tillägga att Kilo & jag skrattade hela vägen till banken efteråt, inte mer än rätt att Kilo får jobba in lite av vad hon kostat!!!

haha skönt med lite klirr i kassan Jonas! Ska bli kul att se reklamen snart.
ligistenzelda- Antal inlägg : 611
Registration date : 08-10-13
Gud vad skoj Jonas, Kilo är en klippa!
Det här blir fantastisk fin reklam för vår underbara ras! 

Tjena!Appealing Grace skrev:Gud vad skoj Jonas, Kilo är en klippa!Det här blir fantastisk fin reklam för vår underbara ras!

Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|