Blast from the past ...
4 posters
Blast from the past ...
Var ute och sökte på nätet när jag hittade denna ... historiepåminnelse...
Pinscherträffar från förr
KOlla in vad finfina hundar -
Är det någon som har kontakt med Maida med Baron och Elsa-Maria med Julia????
Pinscherträffar från förr
KOlla in vad finfina hundar -
Är det någon som har kontakt med Maida med Baron och Elsa-Maria med Julia????
Sv: Blast from the past ...
Ah nostalgisk hemsida 
Ja jag har kontakt med Maida fortfarande. De kommer nog kanske att dyka upp någonstans snart
.
Däremot har jag tyvärr tappat kontakt med E-M och Julia...
Kanske man ska ringa henne imorgon och hör hur de har det.
Andra personer har jag tänkt på ibland som t.ex. ... Charlotte tror jag hon heter med hunden Elton tror jag han heter. Han måste vara runt 10 år gammal idag? Lever han fortfarande, vet nån?
Vilka kommer ni ihåg från t.ex. pinscher mailinglistan?

Ja jag har kontakt med Maida fortfarande. De kommer nog kanske att dyka upp någonstans snart

Däremot har jag tyvärr tappat kontakt med E-M och Julia...

Andra personer har jag tänkt på ibland som t.ex. ... Charlotte tror jag hon heter med hunden Elton tror jag han heter. Han måste vara runt 10 år gammal idag? Lever han fortfarande, vet nån?
Vilka kommer ni ihåg från t.ex. pinscher mailinglistan?
Roligt att se! Känner ju igen flera av hundarna som idag är lite medelålders: Bronx, Meja, Molle har Matilde berättat om, Atlas och Desti. Det är så roligt med pinscherträffar, både förr och nu.
Tsss...säger Atlas, vadå "lite medelålders"?!
Jag är ju i mina BÄSTA år!!!
Det är jätteroligt att se alla dessa fina bilder...kan ALDRIG få nog av pinscherbilder!!!!!!!!!!!!!!

Det är jätteroligt att se alla dessa fina bilder...kan ALDRIG få nog av pinscherbilder!!!!!!!!!!!!!!

RedPinz skrev:Tsss...säger Atlas, vadå "lite medelålders"?!![]()
Jag är ju i mina BÄSTA år!!!
![]()
![]()
Det är jätteroligt att se alla dessa fina bilder...kan ALDRIG få nog av pinscherbilder!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ha ha, trampade visst på ömma tassar...

(Jag funderade faktiskt på hur jag skulle formulera mig för att få fram det jag menade)
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|