PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Efterlysning: Tottes valpar

4 posters

Gå ner

Efterlysning: Tottes valpar Empty Efterlysning: Tottes valpar

Inlägg  Gäst tis jan 27, 2009 8:13 pm

Tänkte höra om någon här vet något om Appealing Grace Belizia ad Astra eller Appeling Grace Bozz ad Astra, dotter och son till Totte och Pelinne.

Bono och Bazir vet jag har det jättebra i sina hem men är nyfiken på hur det går för de andra rackarna Very Happy

Gäst
Gäst

Till överst på sidan Gå ner

Efterlysning: Tottes valpar Empty Sv: Efterlysning: Tottes valpar

Inlägg  Suvi med Sniff tis jan 27, 2009 8:23 pm

Jamen jag säger ju det: skaffar man pinscher måste man blogga om den! Jag fattar inte att det inte är ett krav från säljarna! Wink
Skämt åsido, jag tycker det gett jättemycket att ha kontakt med ägarna till Sniffs syskon (dem jag fått tag på) så jag hoppas du hittar dem du söker!
Suvi med Sniff
Suvi med Sniff

Antal inlägg : 537
Registration date : 08-10-10

http://suvi.se

Inlägg  Gäst tis jan 27, 2009 9:13 pm

Suvi med Sniff skrev:Jamen jag säger ju det: skaffar man pinscher måste man blogga om den! Jag fattar inte att det inte är ett krav från säljarna! Wink
Skämt åsido, jag tycker det gett jättemycket att ha kontakt med ägarna till Sniffs syskon (dem jag fått tag på) så jag hoppas du hittar dem du söker!

Haha, SKK borde skriva in det i köpeavtalen. Rasspecifikt för pinscher Laughing

Gäst
Gäst

Inlägg  Anna ons jan 28, 2009 12:07 pm

Cuthalion skrev:Tänkte höra om någon här vet något om Appealing Grace Belizia ad Astra eller Appeling Grace Bozz ad Astra, dotter och son till Totte och Pelinne.

Bono och Bazir vet jag har det jättebra i sina hem men är nyfiken på hur det går för de andra rackarna Very Happy

Kolla med Petra om du kan få kontaktuppgifter på hundarnas ägare....det är väl den enklaste vägen att gå.

Anna

Antal inlägg : 169
Registration date : 08-10-10

http://goto.glocalnet.net/romfartuna

Inlägg  BeeBronx ons jan 28, 2009 2:49 pm

Personligen skulle jag inte klara mig utan mitt forum för valpköparna - och fodervärdarna...

Jag får så mycket mer insikt i hur de är och har det - och de som har valpar från samma kull hjälper varandra, kan kalla till pinscherträffar och kräkas av sig bäst de vill... med förståelse eftersom de ligger i samma fas Wink

En rekommendation från mig iaf - och det roliga är att det är ett hyfsat aktivt forum

Vad gäller Petras pupps - precis som Anna skrev, hon har säkert väldigt god koll på vart och hur... hör med henne.
BeeBronx
BeeBronx

Antal inlägg : 634
Registration date : 08-10-09

http://www.beebronx.com

Inlägg  Gäst ons jan 28, 2009 7:35 pm

Tack för tipsen men den vägen har jag redan provat sedan tidigare och det är därför jag går den här vägen också Smile .

Gäst
Gäst

Inlägg  BeeBronx tor jan 29, 2009 12:01 am

Kan du inte fråga Petra om du får ... eller hon ... lägger ut en blänkare om att du söker kontakt med dem???
BeeBronx
BeeBronx

Antal inlägg : 634
Registration date : 08-10-09

http://www.beebronx.com

Inlägg  Appealing Grace tor jan 29, 2009 10:00 pm

Jag har inte blivit tillfrågad angående Belizia och Bozz. Kontakta mig privat så ska jag förmedla kontakten till dessa valpköpare. Kan dock berätta att så väl Belizia som Bozz har jättefina ägare samt att de mår bra och trivs i sina hem.
Appealing Grace
Appealing Grace

Antal inlägg : 75
Registration date : 08-10-11

http://www.moudi.se/

Inlägg  Gäst fre jan 30, 2009 1:46 am

Appealing Grace skrev:Jag har inte blivit tillfrågad angående Belizia och Bozz. Kontakta mig privat så ska jag förmedla kontakten till dessa valpköpare. Kan dock berätta att så väl Belizia som Bozz har jättefina ägare samt att de mår bra och trivs i sina hem.

När de var relativt små så kontaktade jag deras ägare för att höra hur de hade det. Eftersom jag inte fick några svar från dem så ville jag inte fortsätta pusha utan valde nu när andan föll på att fråga här istället ifall någon inoom pinschervärlden har träffat dem. Alltid roligt att höra olika kommentarer om de hundar man är nyfikna på.

Tack för svaret Petra.

Gäst
Gäst

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet