Är inte det helt...
+2
Sanna&Kelly
BeeBronx
6 posters
Är inte det helt...
sjkt - kollade noga egnom telefonräkningen igår när den sklle betalas.
Av de 640kr som var telefonräkning var 35,40 av dessa kostnader för samtal. Övrigt är fasta, oms, moms o broms...
Vi ringer så gott som aldrig på fasta - vi har så bra avtal med mobil ... kanske dags o säga upp den fasta?
Av de 640kr som var telefonräkning var 35,40 av dessa kostnader för samtal. Övrigt är fasta, oms, moms o broms...
Vi ringer så gott som aldrig på fasta - vi har så bra avtal med mobil ... kanske dags o säga upp den fasta?
Sv: Är inte det helt...
Helt klart läge att säga upp hemtelefonen! Jag skulle gjort det om det inte vore för att jag använder telefonen i jobbet ibland och då skulle det bli dyrt att använda mobilen.
Har många vänner som sagt upp sina fasta abonemang pga samma andledning som du beskriver med fasta avgifter som överskrider det de ringer för.
Jag kommer då inte göra det i första taget då jag tycker att man skall ha en fast telefon. Mobiltelefoner går sönder, tappas bort, batterit är slut mm och sånt är skönt att slippa när man t ex sitter i telefon kö.
/Patte
Jag kommer då inte göra det i första taget då jag tycker att man skall ha en fast telefon. Mobiltelefoner går sönder, tappas bort, batterit är slut mm och sånt är skönt att slippa när man t ex sitter i telefon kö.
/Patte
Jag har bara mobil och klarat mej rätt bra på det i några års tid. Det är ett fåtal gånger jag önskat att jag hade fast telefoni, men å andra sidan har jag sparat in mycket.
Ja sa upp min fasta telefon för kanske tre månader sen och enda gången ja ångrat de var när vi hade strömavbrott i 36 timmar under luciahelgen... Och de endast för att motagningen på den mobila försvann med strömmen och vi skulle ha besök som inte varit hos oss tidigare (dom hade behövt hjälp att hitta)...
Annars är jag helt klart nöjd med mitt beslut
Annars är jag helt klart nöjd med mitt beslut

Jag har min fasta kvar via mitt bredband...0:- i fast avgift... Den används mest till porttelefonen ändå
I övrigt ringer jag bara från min mobil och tror inte många ens kan mitt hemnummer... 

ZetaNova- Admin
- Antal inlägg : 184
Registration date : 08-10-09
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|