Tummen upp!
5 posters
Tummen upp!
Jag vill ge tummen upp till Meile för att du alltid tar dig tid att svara utförligt på frågor! Härligt när man delar med sig av sin kunskap!
Vem eller vad vill ni ge tummen upp till?
(Det här kan ju bli en sån här superkul tråd som man kan skriva i lite nu och då!)
(Det här kan ju bli en sån här superkul tråd som man kan skriva i lite nu och då!)
Sv: Tummen upp!
Instämmer med föregående talare! Meile är superambitiös som svarar pedagogiskt så även en nybörjare förstår!
herrHarry skrev:Jag vill ge tummen upp till Meile för att du alltid tar dig tid att svara utförligt på frågor! Härligt när man delar med sig av sin kunskap!
jag kan ju instämma i den tummen-upp-rörelsen...
Sen vill jag ge tummen upp till fomumdeltagarna - alltid lika kul att gå in och läsa och roliga inlägg!!!!
herrHarry skrev:Jag vill ge tummen upp till Meile för att du alltid tar dig tid att svara utförligt på frågor! Härligt när man delar med sig av sin kunskap!
Jag håller med! Jag är mycket imponerad över hennes kunskaper!

Jaa jag vill ge alla tummen upp!!Min Underbara uppfödare Irene...Tack för att hon finns hela tiden !! Jag uppskattar det i massor och hon delar med sig av allt!!Och hon har lärt mej mycke!!!
Tack!!
Respekt!!
Kram Linda
Men alla får en tumme såklart!
Såå alla får tummen upp från mej såklart...alla är ni såå bra.... både stora som små!
Så en stor tumme tilla alla pinscherägare....bloggar utställing....jobbande hundar forum uppfödare... Bilder..en styrelse!!
Har jag missat någon eller?
Varma Kramar Linda och resten
Alla får tummen upp av mej sååå är det bara!!!!
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|