PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Biten av en häst

Gå ner

Biten av en häst Empty Biten av en häst

Inlägg  Ulrika(Gangland) lör okt 11, 2008 1:55 pm

Ajdå.. Min häst bet mig idag, rakt på axeln mot skuldran. Så ont gjorde det och jag blev förbannad på hästen Evil or Very Mad . Liksom försökte han trampa på mig och sparka bakåt.. Snacka om att han försökte ta över mitt ledarskap idag. Men han lugnade ner sig efter 1 timmes promenad på ett raskt tempo. Hundarna hängde med på promenaden.

Hästens språk och hundens språk är väldigt intressanta, Smile.
Ulrika(Gangland)
Ulrika(Gangland)

Antal inlägg : 68
Registration date : 08-10-11

http://www.gangland.biz

Till överst på sidan Gå ner

Biten av en häst Empty Sv: Biten av en häst

Inlägg  Gäst lör okt 11, 2008 5:42 pm

Åh vad irriterande! Mad

Man blir ju så arg på sådana fasoner samtidigt som man undrar varför de ens orkar försöka. Vill de döda oss kan de göra utan att tveka men det räcker utmärkt för de små liven att tjafsa och ge en en känga ibland. Suck!

Fördelen är att efter 20 år med hästar så kommer Tottes protester aldrig att kännas speciellt läskiga Laughing

Gäst
Gäst

Inlägg  Ulrika(Gangland) lör okt 11, 2008 7:06 pm

Axeln ömmar och stort märke börjar att visa fram sig...

Faktiskt blir jag hellre biten av en häst än en hund. Inte för längesedan blev jag inblandad i ett hundslagsmål som jag försökte få stopp på. Gick emellan och blev biten flera ggr på hand och ben. Jag vet att man ska inte gå emellan ett hundslagsmål men i det här fallet gällde det liv och död och jag ville inte att det skulle sluta med döden. I allafall gick ju bettet djupt ner och det gjorde förbannat ont efteråt.
Ulrika(Gangland)
Ulrika(Gangland)

Antal inlägg : 68
Registration date : 08-10-11

http://www.gangland.biz

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

- Liknande ämnen