Vad äter dina hundar .....
+14
Raven
ZetaNova
AzaBouleau
Jezzi & Desti
Tacos
Sanna&Kelly
herrHarry
Arcan
Sanna och Leo
Suvi med Sniff
ligistenzelda
Jenni
Lystra
BeeBronx
18 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Vad äter dina hundar .....

Ha ha haaa! Om du visste hur härligt det var att läsa! Jag trodde jag skulle DÖ när jag fick slita en använd tampong ur Sniffens mun. Du vet iallafall varifrån bajset kom! 

Min tokfrans till hund har förkärlek för Wettex disktrasor. Lämnar man en sån inom räckhåll när hundarna blir själva hemma, så äter han upp dom. Smaskens! Tur är väl att dom har alltid kommit ut bakvägen
.

Det snuskigaste förutom diarré som Zelda ätit är en använd kondom

ligistenzelda- Antal inlägg : 611
Registration date : 08-10-13
Min valp äter ALLT. Vanliga livsmedel är ju gott så klart men av de lite mer annorlunda är: ruttnande svampar, fimpar, snus, småsten, plast, fleecefiltar, sniglar (med skal), kottar, löv, gräs, glas... Så nu har jag lärt henne spotta ut det hon hittar. Det fungerar faktiskt över förväntan. Jag trodde att detta växte bort men nu när jag läser om er andra ser det inte så hoppfullt ut
.
Hon äter BARF och ibland kräks hon upp maten (för stora benbitar), tuggar dem igen och provar en gång till. Urk, tog ett tag att vänja sig.

Hon äter BARF och ibland kräks hon upp maten (för stora benbitar), tuggar dem igen och provar en gång till. Urk, tog ett tag att vänja sig.
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|