Henry von der Rheinebene
4 posters
PINSCHER :: Övrigt :: Övrigt :: Gissa vem...
Sida 1 av 1
Henry von der Rheinebene
Senast ändrad av BeeBronx den mån okt 27, 2008 9:14 pm, ändrad totalt 1 gång
Sv: Henry von der Rheinebene
Nämen, vad SPÄNNANDE...har inte en susning måste jag erkänna!!!
En härligt kraftig kille...med kanske tyskt huvud...jag yrar hej vilt...behöver meeeer ledtrådar??!!!!
En härligt kraftig kille...med kanske tyskt huvud...jag yrar hej vilt...behöver meeeer ledtrådar??!!!!
Lite ledtrådar eller vill ni att jag avslöjar?
Hans pappas far är efter Lilla Enebys Leonardo.
Hans pappa är en av Tysklands en av Tysklands mest välanvända hanar eller åtminstone ur en av Tysklands mest välanvända kullar i modern tid.
Hans mamma har varit världsvinnare, och jag tror att Joanna har sett henne på den världsvinnarutställningen....
Nu borde ngn kunna ta det.
Hans pappa är en av Tysklands en av Tysklands mest välanvända hanar eller åtminstone ur en av Tysklands mest välanvända kullar i modern tid.
Hans mamma har varit världsvinnare, och jag tror att Joanna har sett henne på den världsvinnarutställningen....
Nu borde ngn kunna ta det.
Jo men det är ju Henry von der Rheinebene!!
Ja, jag såg hans mamma bli världsvinnare i Dortmund, en tjusig tik som gjorde sig förtjänt av titlen.
Ja, jag såg hans mamma bli världsvinnare i Dortmund, en tjusig tik som gjorde sig förtjänt av titlen.
Men herregud, nu blir jag ARG på mig själv...jag haaaar juh bilder på Henry men inte f-n kom jag mig för att kolla upp det, suck????!!!!! Hihi, jag blir så fnissig över det där kennelnamnet...skulle sååå gärna behöva böra hur det uttalas...för man kan ju inte gå omkring och fnissa som jag och säga "Reine-beijne"?!!!
Men visst borde det vara flera år mellan bilderna, han ser ut som en yngre förmåga på de nedre bilderna och som en vuxen karl på bilderna högst upp?!
Roligt var det då att få höra om honom i alla fall...visste ingenting om honom, men det syntes att han var en tysk herre!!
Men visst borde det vara flera år mellan bilderna, han ser ut som en yngre förmåga på de nedre bilderna och som en vuxen karl på bilderna högst upp?!
Roligt var det då att få höra om honom i alla fall...visste ingenting om honom, men det syntes att han var en tysk herre!!
RedPinz skrev:Men herregud, nu blir jag ARG på mig själv...jag haaaar juh bilder på Henry men inte f-n kom jag mig för att kolla upp det, suck????!!!!! Hihi, jag blir så fnissig över det där kennelnamnet...skulle sååå gärna behöva böra hur det uttalas...för man kan ju inte gå omkring och fnissa som jag och säga "Reine-beijne"?!!!
"Reine-beijne" på grov norrländska ... wonderfull
PINSCHER :: Övrigt :: Övrigt :: Gissa vem...
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet