Duffyco's Gordon og Qondor :D
+3
herrHarry
BeeBronx
Zormas
7 posters
PINSCHER :: Övrigt :: Övrigt :: Gissa vem...
Sida 1 av 1
Duffyco's Gordon og Qondor :D
Senast ändrad av Zormas den tor okt 30, 2008 10:01 pm, ändrad totalt 2 gånger
Sv: Duffyco's Gordon og Qondor :D
FÅR JAG??????
Pst - minsta bilderna så man ser hela hundan goding...
Lite ledtråd - född 2001 och har hundar i stam efter Anjin´s uppfödning
nei!!!!!!!
du får som vanlig INTE !!!BeeBronx skrev:FÅR JAG??????
Har ingen aning (som vanligt...), men aaaaah vilket vackert huvud och uttryck!!!!
Tysk?
Jag är ganska säker på att jag vet vem denna hund är... Han har isåfall Quebec's Edda Elegans i stamtavlan...
Är jag ute och cyklar?
Är jag ute och cyklar?
Hi, hi tänkte också lägga upp en hund på honom tidigare... Men sedan var det ju detta med de som fuskar... Men jag håller med en viss person om att det på intet sätt är något fel i att vara uppfinningsrik, snarare tvärtom. Jag vill bara retas lite *fniss* Därtill är ärlighet en mycket fin egenskap!
Jag har absolut ingen aning om vem det är, känner att jag har noll koll i dessa trådar, men attans!! Nu kom jag ihåg varför jag vill ha en svart också, Mums! (spec andra bilden)
Ahaaaa...men det borde jag ha kunnat...för jag gillar juh honom!!!!
Var helt ut och cyklade...hade det bara varit första bilden så hade jag kunnat gissa nåt med Pinbas Nero/Xitamiz-hållet...men andra bilden sa mig ju att så var INTE fallet!!
Nu väntar jag ivrigt på massor av gottig kuriosa om denna läckerbit!!!!
Var helt ut och cyklade...hade det bara varit första bilden så hade jag kunnat gissa nåt med Pinbas Nero/Xitamiz-hållet...men andra bilden sa mig ju att så var INTE fallet!!
Nu väntar jag ivrigt på massor av gottig kuriosa om denna läckerbit!!!!
Men är det inte endast den övre bilden som är på Duffyco's Gordon? Den andra bilden är väl på Duffyco's Qondor
hm...
det tror jeg ikke, det var disse bildene jeg fikk på han, når aud på schwimas skull vise han frem for meg... da må i tilfelle hun ha byttet om bildene...men tror ikke det...Appealing Grace skrev:Men är det inte endast den övre bilden som är på Duffyco's Gordon? Den andra bilden är väl på Duffyco's Qondor
Zormas skrev:det tror jeg ikke, det var disse bildene jeg fikk på han, når aud på schwimas skull vise han frem for meg... da må i tilfelle hun ha byttet om bildene...men tror ikke det...Appealing Grace skrev:Men är det inte endast den övre bilden som är på Duffyco's Gordon? Den andra bilden är väl på Duffyco's Qondor
Jo - den undre är på Qondor ...
han ligger under den hunden på Duffyco´s site ...
Men ... vi har ju haft flera trådar med mer än en hund i ... så
hi hi ja ja, da ble det særs svårt å gjette riktig denne gangenBeeBronx skrev:Zormas skrev:det tror jeg ikke, det var disse bildene jeg fikk på han, når aud på schwimas skull vise han frem for meg... da må i tilfelle hun ha byttet om bildene...men tror ikke det...Appealing Grace skrev:Men är det inte endast den övre bilden som är på Duffyco's Gordon? Den andra bilden är väl på Duffyco's Qondor
Jo - den undre är på Qondor ...
han ligger under den hunden på Duffyco´s site ...
Men ... vi har ju haft flera trådar med mer än en hund i ... så
Ahaaa...ja, det förklarar varför jag inte fick de båda bilderna att stämma ihop
...tycker i alla fall att den på Gordon ser ut som ett Pinbas Nero-huvud!!
Men DÅ vill jag ha gottig kuriosa om Gordon OCH Qondor!!!
...tycker i alla fall att den på Gordon ser ut som ett Pinbas Nero-huvud!!
Men DÅ vill jag ha gottig kuriosa om Gordon OCH Qondor!!!
presisering
bare for å presisere..
det er Qondor som er brukt i norsk avel.... bare for å forvirre dere maks!!
det er Qondor som er brukt i norsk avel.... bare for å forvirre dere maks!!
PINSCHER :: Övrigt :: Övrigt :: Gissa vem...
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet