PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Charlotte m. Totte

Gå ner

Charlotte m. Totte Empty Charlotte m. Totte

Inlägg  Gäst tis okt 14, 2008 12:16 am

Charlotte m. Totte är signaturen jag brukar använda i gästböcker men här valde jag istället Tottes stamtavlenamn, Cúthalion (med akutaccent! Vet inte hur många varianter jag har sett. Jag menar hur svårt namn har han egentligen? Suspect Twisted Evil ).

Rivendells Cúthalion, född 2005-10-04, efter Lilla Enebys Mad-Ghibli, undan (heter det i hästsammanhang iaf rabbit ) Kaitler Haggiths Blessin samt brorson till Lilla Enebys Machiavelli som han dessutom är en kopia av, är min skrutt!

Han är även min terrorist som har ett hjärta av guld.

Förutom Totte och jag består familjen av Tottes husse som är hundrädd affraid . Förstår fortfarande inte hur han lyckades dölja det den första tiden då vi endast var vänner och ute på många skogspromenader med en lös galning. Det var först på en utställning i Askersund (vi bor i Stockholm . . .) som han på väg ner till utställningsområdet frågade om hundarna brukar vara kopplade och tioöringen ramlade ner hos mig. Självklart hade Grand Danoisarna ringen bredvid . . . Men han satt i en stol under hela utställningen med Totte i knäet och sedan dess har han jobbat varje gpng det har varit utställning Suspect .

En annan enormt viktig person är Tottes morfar, min pappa. Han och Totte har ett speciellt band och det är dem mot världen. Det är hos morfar Totte är när husse och jag jobbar men efter att mormor, min mamma, dog i somras så har Totte fått vara hemma allt mer och mer på olika sätt.

Vad gäller meriter så har Totte tre söner och en dotter samt 2 CERT, 1 CACIB och 1 BIM på Mälarpinschern (jag är lite stolt, det är jag Wink).

Gäst
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet