PINSCHER
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Lene og Azarel

3 posters

Gå ner

Lene og Azarel Empty Lene og Azarel

Inlägg  Lene og Azarel tis jan 20, 2009 3:06 pm

Da har vi også fått rotet oss inn her, så da er det vel på sin plass med en liten presentasjon... Wink

Jeg heter Lene, er 25 år, og bor i Trondheim, Norge.
Jeg har ønsket meg hund så lenge jeg kan huske, men det var først for noen år siden at jeg begynte å vurdere det alvorlig. Leste masse på nettet og i rasebøker, og valget falt til slutt på pinscheren. Et valg jeg ikke har angret på.

Jeg hadde kontakt med Pia på BeeBronx i ca et år før jeg fikk hjem min lille engel. I april 2008 dro jeg ned til Trelleborg for å hente min Azarel. En fantastisk liten gutt med en enorm personlighet.
I love you

Han har litt vaktinstinkt. Liker å stå i vinduskarmen og følge med, og han kan gjerne si fra hvis han ser noe (eller hvis han TROR han ser noe). Og han er, som de fleste pinschere, ikke så veldig interessert i frammede. Han elsker å sove lenge om morgenen, spesielt hvis han får ligge i min seng. Og når Erik (min kjæreste) kommer på besøk, så står Azarel øverst i trappa, prater med alle sine lyder, halen går på autopilot og han er så glad at han nesten slår krøll på seg selv. Laughing
Vi blir også overfalt flere ganger om dagen, og blir rundvasket i ørene. Wink

Ellers så har vi vært på endel utstillinger (valpeshow), og Azarel har blitt BIR-valp flere ganger. Gleder oss til å starte i juniorklasse i år. Vi har også tenkt oss på spor-kurs til våren. Det tror jeg blir gøy, for det ser ut som Azarel virkelig liker å gå spor.

Det var litt om oss. Og det kommer helt sikkert mer etter hvert. Wink
Lene og Azarel
Lene og Azarel

Antal inlägg : 38
Age : 41
Ort : Trondheim
Registration date : 09-01-20

http://www.azarel.dk

Till överst på sidan Gå ner

Lene og Azarel Empty Sv: Lene og Azarel

Inlägg  ZetaNova tis jan 20, 2009 3:51 pm

Välkommen hit!

ZetaNova
Admin

Antal inlägg : 184
Age : 45
Ort : Växjö
Registration date : 08-10-09

Till överst på sidan Gå ner

Lene og Azarel Empty Sv: Lene og Azarel

Inlägg  BeeBronx tis jan 20, 2009 8:30 pm

Så roligt att ni hittade hit ..... cheers
BeeBronx
BeeBronx

Antal inlägg : 634
Age : 54
Ort : Trelleborg
Registration date : 08-10-09

http://www.beebronx.com

Till överst på sidan Gå ner

Lene og Azarel Empty Sv: Lene og Azarel

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet